Hallå där köp blåbär, vi tar den en gång till

OJ vilken helg det blev
Kvällen började med att jag begav mig hem till mamma och pappa,
där det bjöds på mat och jäger öl och drinkar i mängder
Vi sjöng sånger och tog en jäkla massa bilder 
Lite rund om fötterna tog jag sen bussen in till stan och begav mig till emelie och sen robin
blev ännu rundare om fötterna tills securitas kom och vi fick utrymma lägenheten
Hamnade på la scala där jag hade kul för typ första gången
nästan lite chockad har aldrig roligt där!
Stog på stan och tittade på när basse gick runt i sin egna lilla värld så jäkla full som han va pojkfan!
Försökte lura i honom att polisbilen var en taxi som skulle köra honom hem
men det gick inte han ville hellre gå :)
Iaf köpte vi en pizza så att han inte skulle svälta ihjäl
men när vi väl kom hem tog det ungefär 2 min innan han deckade i soffan med pizzan i handen
och trasiga brallor?
JA idag mår jag iaf som jag förtjänar, har aldrig varit bakis förut
men jag antar att det är såhär det känns
som om man har bankat huvudet i en jäkla betong vägg!?








Tre pattlisor
Mamma, jag och moster sofie




Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahaha, men gud vilken klockren sista bild!! :) jag har själv haft ett par sådana syner med alexander, haha!

2010-10-03 @ 20:18:27
URL: http://rebeckao.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha ja det kan jag tänka mig att du har, ser fram emot din födelsedag föresten ;) puss

2010-10-03 @ 22:24:47
Postat av: nicole

hahahaha din blogg är så jävla klockren :D

2010-10-08 @ 17:41:15
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0