You never know how many friends you have untill you own a beach house




Mycket har hänt den senaste tiden
jag har börjat på ett nytt kapitel i mitt liv, har skaffat en egen lägenhet som jag stormtrivs i
Det har tagit tid att acceptera allt det nya som att sova ensam, att ingen väntar på en när man kommer hem
Jag trodde att det skulle gå åt helvete ensamhet är inte riktigt min grej
men det går faktiskt fint, särboliv är bättre än jag trodde
Så tummen upp till det ;)

Förra veckan jobbade jag alla dagar utom onsdagen då jag tog med mig emmy ut på sjön
I torsdags träffades familjen plus syren och grillade spelade spel och bara myste...
nää vi blev kalasfulla och jag blåste 2,3 redan vid klockan halv åtta haha
 sen deckade alla och på fredagen bjöds  det på bakfyllemat hos mormor
i lördags hamnade jag efter mycket om och men hos Nicole där jag hade asroligt 
alltid kul med "nya" människor så tack för det :D 
Ikväll kommer hela familjen hagberg hem till mitt krypin
vi ska ha myskväll och titta på snabba pengar :)

I veckan vill jag ha inflyttningsfest jobbar lördag söndag men tills dess är jag LEDIG

Airplanes - B.o.B med hayley williams går på repeat hos mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0