Nu är det dax för fredagsmyyys

Uppe före tuppen kl 05 ut i mörkret och ännu värre kylan
fyfan trots mössa vantar och halsduk frös jag ju ballen av mig (typ) ;)
haft en allmänt stressig dag på jobbet var tvungen å sluta tidigare för att jag skulle gå  på riskettan
när jag kommer dit strular maskineriet och det blir inställt
fick alltså gå hem igen och ikväll blir det förmodligen häng med lite sköna lirare
syrran och calle kommer ju äntligen hem också så vill ju gärna svänga förbi dom också :)

Drogtestet igår vart ju som sagt intressant killen före mig hade "kissproblem" alltså det kom inget :)
vilket försenade allt litegrann, men när det äntligen var min tur att bli tömd på blod gick ju allt lysande
fick den minsta nålen "barnsprutan" trots att jag sa att jag absolut inte är rädd för sprutor
doktorn klämde lite på mig, och ja jag förstår att killen hade problem
det är ju inte så roligt o kissa när någon ser på haha

Fick min skiftlista ifrån ISS idag och ja inte för att jag känner någon alls förutom victor så ser det vell bra ut
undrar lite hur man tar sig dit bara? får vell pumpa däcken på min cykel och rulla dit!

ska korka upp min vinflaska nu och hoppas att min huvudvärk släpper!
har ont i huvudet 24 timmar om dygnet varje jävla dag har jag en tumör eller något som har rostat sönder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0