kort sammanfattning



Min helg var superbra, wicky bjöd på middag och vi drack en jäkla massa vin
tackar för det ♥
Sen drog vi in till emelie och sedan vidare till johanna 
där tog dock kvällen slut för mig, tog med mig wicky och gick hem :)

Igår bakade jag och Sebastian pizza
jag måste säga att det vår specialitet

Idag gick jag å köpte frallor till mig och mannen, medans jag gjorde det skulle han koka kaffe
Jag fick förklara hur man gjorde i fem  minuter innan han lyckades
Emmy kom hit och fikade förut, hon tycker jag ska öppna konditori
hon gillar mina kladdmuffins, cheescake och kanelbullar
hon mådde lite illa när hon gick till bussen bara haha

Imorgon ska det trillas köttbullar utav bara helvete.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0