Jag uppfostrar två små genier

Ojojoj vilken dag somnade inte förens kl 05 sen upp vid 10 som blev 11.30 för att dra till högsby
syftet med resan till samhället där tiden står stilla var att gå i affären vid karlssons den lilla söta shabby chic butiken, men den var ju såklart stängd, vad kunde vi väntat oss?!.
istället tog vi en runda inne på karlssons men vet ni vad jag upptäckte?
ramla inte av stolarna nu där hemma men  det är dyrt på karlssons, ja elle iaf inte billigt.
Vilket slöseri med tid  kunde lika gärna dragit till ikea och handlat allt jag ville ha där tex batterier!
Sedan bjöd familjen johansson på mat och vi spenderade kvällen där då vi var barnvakter åt minstingen som inte är så liten längre gå ju i ettan! Basse deckde i soffan efter att jag spöat skiten ur honom i Buzz, sara kickade ass på dansmattan och sedan blev det läxor bada och sova för hennes del.
(Basse hade redan somnat för länge sen, bra barnvakt han är!)
När jag kom hem tog jag en simtur i badkaret och sedan dess har jag suttit här och gjort ännu en header.
Imorgon ska jag hem till mamma o pappa och baka en hel hög med bullar fyfan vad nice!

(När jag kom hem idag hade någon utav katterna tänt lampan som står på golvet bakom soffan, dom gör det när det blir mörkt ibland, vilka små snillen jag har va :) )

Jag ska försöka ladda upp en video på min moster men vet fasen inte hur man gör :(?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad då för video?

2010-10-07 @ 12:27:35
Postat av: Maria

när hon sjunger :)

2010-10-08 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0