Och så kom snön......



Igår var en dålig dag...
Skulle aldrig ha gnällt på regnet
nu fick vi ju istället en jävla massa snö
Gick upp vid 05 för att ta mig till jobbet
men det var ju lättare sagt än gjort...
Fick börja med att gräva mig ut ur lägenheten,
för att sedan åla mig in igenom bagagen och sparka upp dörrarna inifrån
eftersom dom frysit fast!
Väl på preem hade ju dörren gått sönder å gick inte att stänga!
Så där fick jag stå i vinterjackan och se glad ut!

Mötte upp emmy för att ta en fika på coffe house (var ett par månader sen sist)
Självklart var det stängt! kl halv 4 vadfan!!
Okej tänkte vi och gick till chill out, som också va stängt?
Fick efter mycket om och men gå ner till nilssons
 slänga i oss våran fika och skynda hem




Kommentarer
Postat av: emmy

SKRIV LITE DÅÅÅÅ... vill veta vad du gör när jag jobbar. Saknar ju dig...

2011-01-13 @ 13:31:30
URL: http://hyckenberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0